Eşime ise gitmeden önce kahvaltı hazırlayıp ise uğurlamam kölelik mi?

Dün arkadaşım bana geldi ve bu tarz konulardan konu açıldı. Ben niye kalkıp kahvaltı hazırlayım ki kölesi ya da annesi değilim. Kendisi yesin gitsin zor bisey değil dedi. Bende ben eşime kahvaltı hazırlamayı ise gitmeden önce beraber sohbet etmeyi ve ise uğurlamayi seviyorum dedim. O da sen baştan alistirmissin bile niye kendine bunu yapıyorsun falan dedi. Yani o benim kocam sonuçta onu seviyorum ve sevdiğim adamı mutlu etmek hoşuma gidiyor. Ben mi yanlış düşünüyorum bilmiyorum ki..
Eşime ise gitmeden önce kahvaltı hazırlayıp ise uğurlamam kölelik mi?
Cevapla