Ailem var ama yok gibi arkadaşlar kafayı sıyırma ve intihar etmenin eşiğindeyim ne yapmaliyim?

Arkadaşlar çocukluğumdan beri kardeşlerim tarafından kıskanilip durdum büyüğü de küçüğü de beni kıskanıp ezdi geçti yıllarca anne babami bana düşman edip durdular. Ben de o kadar canım ki kardeşlerim tarafından bu denli kiskanildigimi hiç görememisim ben iyi olduğum için onları da kendim gibi iyi sanmışım onların fesatlıklari kiskancliklari yüzünden ben o evde gün yüzü görmedim kimsem yok 29 yaşındayım ne ailem ne akrabam hayatımda iki kişiyi sevdim biri evli çıktı biride biseksuel ailem yüzünden okuyamadım mesleğim de yok napacam ben tutunacak dalım yok kafayı siyirmaktan intihar etmekten hasta olmaktan kötü yola düşmekten korkuyorum benim durumumda olan var mı lütfen yardımcı olun psikoloğa gidiyorum derdimi dinlemiyor yol yordam gostermiyor bile içimi bile dökeceğim kimsem yok ne yapayım?
Ailem var ama yok gibi arkadaşlar kafayı sıyırma ve intihar etmenin eşiğindeyim ne yapmaliyim?
Cevapla