Aileniz Yüzünden Ciddi İlişki yaşamamak Normal mi?

Ailem abilerimi VS hepsini evlendirdiler. On numara düğün yaptılar. Ki bazı abilerimin işi bile yoktu, evlendirdiler güzel düğünler yaptılar, iş yerleri açtılar. Abiler battı yeni isyerleri açtılar. Ben ise memurum, işim gücüm var. Aileden maddi gram destek beklemiyorum. Ama bir kız beğensem evlenmek istesem gelip istemeyecekler, gelseler bile beni küçük düşürecekler. Kızın ailesi ile mutlaka kavga edecekler. Babam bir de kürt kanaat önderi gibi bir şey, hiç tanımadığı birisi gitse amca bana bu kızı iste dese, gider ister Masraf da yapar. Ama söz konusu ben olunca olmuyor. Bu yüzden kızlarla ilişki bağlamında sorun yaşıyorum, ilişki çok iyi giderken evliliğe gidecekken, benden nefret etmesi için her şeyi yapıyorum. Çünkü kız aşiret çocuğusun söyle böyle düğün yaparsın diyor. O sırada babamlari kızı isterken hayal ediyorum yok olacak gibi değil. Sevmiyorlar. En çok beni sevmiyorlar. Kalbim çok kırık. Ailemden bin km falan uzaktayım hepsiyle uzak düştüm görev gereği. Ve onlar da beni çoktan silmişler. Ağızlarına sıçan abilerime tapıyorlar.
Aileniz Yüzünden Ciddi İlişki yaşamamak Normal mi?
Cevapla