20 yaşındayım, üniversitedeyim ve her şey çok sıradan gidiyordu. normal bir öğrenci hayatı. aslında dışarıdan bakınca her şey çok yolunda gibi, güzelim, alımlıyım, etrafımda dikkatimi çeken insanlar var. bi şekilde fark ediliyorum. ama her şey değişti geçen hafta. onunla konuşurken bi anda bir şey oldu. hiç beklemediğim bir an, dersten sonra kütüphaneye gitmiştik, hep birlikte arkadaşlarla. ama sonra o gülerek bana bir şey söyledi ve ben ciddiye almadım, “şaka yapıyordur” dedim, ama sonra fark ettim ki gerçekten şaka falan değilmiş. bana söylemediği şeyler vardı. bakışları değişti, ses tonu farklıydı, o an gözlerimin içine bakarak istedigi seyi söyledi
bilmiyorum, belki de çok fazla düşündüm ama o an bir şey oldu. insanlar vardı etrafımızda ama kimse fark etmedi her şey ani oldu. o kadar garipti ki, hem rahatsız oldum hem de başka bir şey hissettim ama adını koyamıyorum. ne hissettiğimi bilmiyorum ama uzaklaştım.
sonra bir gün yine kampüste karşılaştık, o kadar normaldi ki. ama içim biraz tuhaf oldu. konuşmadık ama bakışlar yeterdi zaten. garip bir şeydi bu sadece bizim aramızda kaldı kimseye anlatmadım. sadece ben ve o biliyoruz. Sürekli aynı ortamdayız, aynı derslerdeyiz ama hiçbir şey eskisi gibi değil. hep bir gerilim var ama kimse fark etmiyor. ben de fark ettirmiyorum. hani bazen kendi kendime diyorum “belki sadece kafamda bir şeyler kuruyorum” ama hep de diyorum ki “belki de yanlış düşündüm” ama öyle olmayabilir de
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer