19 yasina geldim ailem sürekli dövüyor?

Arkadaşlar napicam ben ya en ufak şeyden sürekli öldüresiye dövülüyorum yemin ederim kötü bisey de yapmıyorum ne hareket yapacağımı şaşırdım, kucuk çocukmuş gibi hep dövülüyor şiddet goruyorum gene dövdüler ve ağlıyorum. Bir yere sikaywt etsem alcaklar o zmn da kalcam ortada nasıl kurtulcam bundan bana sürekli insallah kazanamazsın üniversiteyi falan diyolar bıktım artık her yerim mosmor oluyor. Bir çürük gecse gene curutuyolar. Evlat ayırıyorlar nolur "bize ne yani napalim" falan demeyin bir şey deyin nasıl kurtulcam sürekli beddua ediyorlar inşallah yks kazanamazsın diye yaşamak bile istemiyorum artik
19 yasina geldim ailem sürekli dövüyor?
Cevapla