Yaklaşık 1 sene kendimi eve kapattım hiçbir şey yapmadım nerdeyse zor bir dönemdi daha önce de olmuştu bu kendime güvenimi kaybettim
Şimdi tolarladim ama o kadar şey varki bi staj bile bulamıyorum çalışmak istiyorum herkes ilerliyorken benim böyle olmam o kadar üzüyor ki hiç arkadaşım da yok
O kadar kilo aldım nebileyim derslerime tam odaklanamadim staj bulamıyorum cok ihtiyacım var oysaki ve is bulup artık kendime bakmam lazım
Bir yandan yalnızlık bir yandan basarisizlik o kadar çaresiz hisediyorum ki ama allaha siginmakla kaliyorum ama bu yeterli değil
Dün az kalsın ev yaniyordu yangin çıkmadı ama dumandan zehirlenmeme cok az kalmisti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Geçmiş olsun iyi şeyler düşün ne yaşadıysan geçmişte kalmış.
Ama staj bulmam ve çalışmam lazım nasıl yapicam kendimi gelistirmem lazım yapamıyorum zaman da kalmadi
Öncelikle sakin ve sabırlı ol kendine odaklan , sonrası yavaş yavaş düzelecektir merak etme.
Çok az zamanım kaldı nasıl yapicam bide dün oluyordum korkuyorum neden ben
Herkes nasıl mutlu hergun disardalar egleniyorlar ya ben
Ben mal gibi yasadim hiç arkadaşım yok dert dinleyenim yok hep basarisizlik
Öyle düşünme her insanın hayatında böyle iniş çıkışlar olur sabır ve zaman her şeyi çözer.
Aglarsa anam aglar gerisi yalan aglar
Yas kaçki geçiyor elbet
Yasla ne alakası var bilemedim ama 22yim
Çok alakası var
Tamam beyfendi soyledim
Ok
Sana da ok
Okul vs bittiyse ondandır
Bitmedi daha seneye bitiyor lakin staj ve işi şimdi bulmam lazim
Bölüm ne
Bilgisayar mühendisliği
Hm