Hamileyim. Erkek arkadaşım aldırmamı istemiyor. Ailem bilmiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kendimi çok yalnız, çaresiz hissediyorum?

Daha 18 yaşındayım, üniversite 1. sınıftayım. Hayatın en başındayım, neyin ne olduğunu daha yeni anlamaya çalışıyorum. O ise 26 yaşında

Evet, onunla birlikteydim ama sadece takılmalık, kafa dağıtmalık bir ilişkimiz vardı. Hiçbir zaman evlenmeyi düşünmedim, zaten bu yaşta evlilik bana çok uzak geliyor. Ailem de hiçbir şey bilmiyor

Ve şimdi hamileyim. Ben asla istemiyorum. Daha kendimle bile tam baş edemezken bir canı nasıl taşıyacağım, nasıl sorumluluk alacağım bilmiyorum. Ama o inatla çocuğu istiyor

Ben ise sadece susuyorum. Kafam çok karışık. Korkuyorum, kendimi yalnız hissediyorum, çaresizim. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum
Hamileyim. Erkek arkadaşım aldırmamı istemiyor. Ailem bilmiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kendimi çok yalnız, çaresiz hissediyorum?
Cevapla