Esim arkadaşlarımla buluşmamı sorun yapıyor, sizce buluşayim mi?

Bu akşam yemeğini iş arkadaslarimla disarda yicektik. Ne gerek var gitmene ben istemiyorum diye tutturdu. Kız arkadaşların olsa hadi neyse ama erkek arkadaslarda olacak ben müsaade edemem tanımıyorum bile onları hem hamilesin yanında bende yokum bisey olursafelan dedi. Hamileligimi bahane etti kısaca. Yoksa ne olacak yani. Bende hepsi iyi insanlar niye böyle yapıyorsun dediğimde de sen niye ısrar edip sözümü dinlemiyorsun falan dedi tartıştık biraz. Arkadaşlarıma geleceğimi söylemiştim ve gitmek için hazırlandım. Sizce gitmeli miyim?
Esim arkadaşlarımla buluşmamı sorun yapıyor, sizce buluşayim mi?
Cevapla