Bana bu dünyayı zindan eden beni yaratan değil mi?
Ee ozaman neden bana gelip ibadet edin diyorsunuz
Beni tipsiz yarattığı için şükür mü etmem gerekiyor?
Neden Bu kadar adaletsiz yaratıcı.
Doğarken önüme katalog koymadılar ki benim elime neden kız eli değmedi hiç?
Bu durumda siz olsaydınız Allaha şükreder miydiniz?
Şimdi diyeceksiniz engellide doğabilirdin keşke öyle doğsaydım en azından ilgilenen insanlar oluyordu
Ee ozaman neden bana gelip ibadet edin diyorsunuz
Beni tipsiz yarattığı için şükür mü etmem gerekiyor?
Neden Bu kadar adaletsiz yaratıcı.
Doğarken önüme katalog koymadılar ki benim elime neden kız eli değmedi hiç?
Bu durumda siz olsaydınız Allaha şükreder miydiniz?
Şimdi diyeceksiniz engellide doğabilirdin keşke öyle doğsaydım en azından ilgilenen insanlar oluyordu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar