Tipsizim yalnızım arkadaşım yok sizce ibadet etmek zorunda mıyım?

Bana bu dünyayı zindan eden beni yaratan değil mi?
Ee ozaman neden bana gelip ibadet edin diyorsunuz
Beni tipsiz yarattığı için şükür mü etmem gerekiyor?
Neden Bu kadar adaletsiz yaratıcı.
Doğarken önüme katalog koymadılar ki benim elime neden kız eli değmedi hiç?
Bu durumda siz olsaydınız Allaha şükreder miydiniz?
Şimdi diyeceksiniz engellide doğabilirdin keşke öyle doğsaydım en azından ilgilenen insanlar oluyordu
Tipsizim yalnızım arkadaşım yok sizce ibadet etmek zorunda mıyım?
Cevapla