Esim arkadaşlarımla buluşmamı sorun yapıyor neden böyle sizce?

Bu akşam yemeği iş arkadaslarimla disarda yicektik. Ne gerek var gitmene ben istemiyorum diye tutturdu. Kız arkadaşların olsa hadi neyse ama erkek arkadaslarda olacak ben müsaade edemem tanımıyorum bile onları felan dedi. Bende hepsi iyi insanlar niye böyle yapıyorsun dediğimde de sen niye ısrar edip sözümü dinlemiyorsun falan dedi tartıştık biraz. Arkadaşlarıma geleceğimi söylemiştim. Sizce gitmeli miyim?
Esim arkadaşlarımla buluşmamı sorun yapıyor neden böyle sizce?
Cevapla