Sevgilim beni arkadaşlarıyla tanıştırmıyor, hep geçiştiriyor sizce neden olabilir?

Yaklaşık 5 aydır sevgiliyiz aynı üniversitede okuyoruz ben kız arkadaşlarımla otururken gelip yanımıza oturuyor kız arkadaşlarımın sevgilileriyle tanıştırdım benim yakın erkek arkadaşımı tanıyor ama beni ne ünideki ne de dışarıdaki arkadaşlarıyla tanıştırmadı bana sürekli onlardan bahsediyor onun da yakın bir kız arkadaşı var seni X ile tanıştıracağım diyor ama devamı gelmiyor ne zaman tanıştıracaksın dediğimde de o çok yoğun vizeleri var vs deyip geçiştiriyor ailesi beni tanıyor sürekli benden bahsediyor ama onlarla da tanışmadık ailesiyle tanışmamak benim tercihim sizce ne düşünmeliyim
Güncellemeler
3 ay
neden tanıştırmadığını sorduğumda okuldakilerle çok yakın olmadığını beni saçma sapan insanlarla tanıştırmak istemediğini söyledi kız arkadaşıyla da zaten kendisinin de görüşemediğini programlarının uyuşmadığını söylemişti ben de bu saatten sonra hiçbir arkadaşıyla tanışmayacağımı ve onu da kendi çevreme sokmayacağımı söyledim
Sevgilim beni arkadaşlarıyla tanıştırmıyor, hep geçiştiriyor sizce neden olabilir?
Cevapla