AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
iş bulup çalışırsan geçinebilirsin ama sen çalışırken çocukları komşuya veya varsa akrabalardan birine bırakman lazım
bence geçinirsin disaridan baktiginda zor gelebilir ama aslinda yapilmayacak birsey yok sevmedigin biriyle yasamaktansa
Çok garip annenize şifa olup size zehir olması zor olur ama umarım gecine bilirsin
Sağlam işin varsa geline bilirsin ama erkek olmadan zor bence
Neden boşanmak istiyor
İstemiyormuş artık.
Geçinirsin neden geçinemeyeceksin
çok bile dayanmışsın
kurtulmaya bak
Mesele sadece geçinmek mi
Ailen destteknolursa olur
Allah yardım etsin
Zor olur ama basarman gerek bir şekilde.
Ailenle yaşasan olmaz mı
Çocukların çok küçük okul çağına gelselerdi bari
Nafakasını versin bir şekilde mutlaka gecinirsin.
Boşan yardımcı oluruz merak etme
Aile evinde yasar iş bulur geçinirsin abla
Çocuklarından ayrılma
Öyle bir adama bırakma
Sakın yorumları dinleme abla
zor ama devlet destek olur diye düşünüyorum
Çok zor ama neler yapabilirsiniz bilemiyorum
Mesleğin varsa geçinirsin
Benimle evlen
Tamam gel evlenelim hemen‼️
@Hayatgercek tamam çiçeeni çikolatanı al gel iste beni yarın
Teklifi sen yaptın ben değil
@Hayatgercek beni engelledin daha önce
Demek ki anlaşamamışız 🙄🙄
Sen zaten önce çiçek yazmayı öğren sonra da çocuğun yaşında birine benimle evlen denmeyecegini belki anlarsın. Böyle gerçek bir soruda fikir arayan hem de çocuk yaşta birine evlen benimle demeden önce bir daha düşünürsün
Seninle bu kafayla kimse anlaşamaz zaten benim böyle dertlerim zaten yok her kimsen
@Hayatgercek ne diyor sen anlamıyor ben 🙄 bana okuma yazma dersi verebilecek kapasitede olduğunu sanmıyorum
Ayrıca yırtık dondan çıkar senin benim yorumuma atlamama ne demeli?
@Hayatgercek sanırım şu anda engelleme sırası bende, senin gibi gereksiz birine cvp vermek bile zaman kaybı
Hak etmeseydin. Birisi sana cevap vermeliydi. İşine gelmeyince tabii yırtık don sahibi olup çaresiz hisseden birine tanımadan etmeden nedir ne değildir yaşı şehri uyar mı demeden evlilik teklifi etmek donsuzluğun alası farkında değilsin hala 😉 ama işine gelmeyince saldırı tekniği hiç şaşırtmıyor bu site
Evet tabii anlamazsın kapasite gerekir
Türkçe yazıyorum oysa😅
Aynen çok iyi yaparsın🤣 kaçmak en iyisi
@Hayatgercek burada evlilik arayacak kadar aciz olmadım senin gibi, sen her yazılanı ciddiye mi alıyorsun böyle?
Engel at ki bir daha karşıma çıkma her kimsen
@Hayatgercek attım merak etme ama her ne hikmetse hâlâ yazabiliyorum sana 🙄🙄
Sende ciddi bir konuda saçmalamamayi öğren o halde. Yaşına başına bak. Ayrıca herkes saçmalıyor diye sende bunu yapmak zorunda değilsin
Sitenin saçmalığı da bu işte her zaman. Engel bir halta yaramıyor kahretsin
@Hayatgercek bak bacım bana nerde ne yapacağımı öğretmeye kalkma emin ol beni tanıyor olsaydın şu anda ne kadar yanlış kişiyi yanlış düşüncelerle itham ettiğini anlar ve özür dilemek zorunda kalırdın bu yüzden bence son yazdığın şeylere kendin uymayı dene öncelikle, hadi selametin gür ola
Seni tanımak istemezdim emin ol. Kim olduğunu bilmek bile hata olurdu. Özür dileyecek duruma ben asla düşmem emin ol fakat herkesi hak ettiği yere koymak lazım. Lafı da gediğine koymak. Şimdi selametle
@Hayatgercek muhtemelen sen Sakaryalı ve oktay kaynarca hayranı olan birisin eğer yanlış hatırlamıyorsam
Ahaha🤣 hangi vukuatin ile karıştırdin beni bilemiyorum ama beni bilen bilir kimseye benzemem. Sen en iyisi sus yoksa konuştukça batıyorsun
@Hayatgercek vukuatım falan yok burdan kimseyle de hiçbir şekilde hiçbir ilişkim de olmadı olamaz da
Günah çıkarma bana, yeterki sus
Bazı tipler saçma sapan bir şekilde engel atıyorlar nedense, muhtemelen sende onlardan birisin
Demekki hak ediyorsun 😅🤫
Valla karnım aç ve şu anda zaten gerçekten hiç sana cvp vermeye niyetim yok daha fazla, ben yemek yicem sen de kendini ye bitir, senin tabirinle ahahahah hatta puhahaha
@Hayatgercek kendi sataşıp sonra da kendini haklı çıkarmaya çalışan birine de ilk defa rastlıyorum, bu nasıl bir zeytinyağı olma durumudur böyle
Ya gerçekler acıdır acıtır işte, sonra da ne yapıp ederim de işin içinden çıkarım diye düşünürken saldırı tekniği hiç şaşırtıcı değilsin🤣
@Hayatgercek valla ben ortada bir savaş hali görmüyorum
Sürekli saldırı tekniği diyorsun da
Yorumları baştan sona kitap okur gibi oku BELKİ ANLARSIN
Ama sana her halükarda verecek cevabım olduğu için seninle savaşmaktan da korkacak diilim nema problema
@Hayatgercek gizliden çıkıyorum bak bakalım beni neden engellemiş olabilirsin onu merak ediyorum şimdi, bakalım hafizan ne kadar kuvvetli
Hani yemek yiyecektin sen🤣 nelerle uğraşıyor ya işsiz
@Hayatgercek yicem ama canım istemiyor
Bu arada gizliden çıkınca senin yorumlar görünmüyor ilginç
Neden her türlü kötü sıfatı bana yakıştıramadan önce kendine dönüp bakmıyorsun 🙄🙄
@Hayatgercek baktın mı beni neden engellemiş olabilirsin hatırladın mı?
Kim olduğunu bilmiyorum görmedim bir şey ama vardır sebebi. Kimseye durduk yere engel atılmaz
@Hayatgercek bence yanlışlıkla engellemiş olabilirsin, çünkü kimseyle özelden konuşmuyorum bu yüzden beni engellemiş olamazsın haksız yere
Özelde işi olan biri değilim ben, konu bu değildir zaten ama herkesin kendince sebepleri vardır. Senin sebebini kim olduğunu bilmediğim için bir şey diyemem. Belki de gizli üye olarak da engellenmiş olabilirsin bilemiyorum. Gizli üyenin kim olduğunu bilemeyiz engellerken
@Hayatgercek neyse sana naçizane tavsiyem hiç kimse hakkında bu kadar ön yargılı olma derim, burada kafa dağıtmaya ihtiyaç duyduğum için takılıyorum herkes gibi, insanların ne sıkıntılar çektiğini bilemezsin bu yüzden de yadırgayıp yargılamadan önce ve ön yargılı davranmadan önce düşün ve öyle konuş, senin yorumun üzerine sohbet amacıyla cvp verdim ama işi farklı boyutlara taşıdın, sana iyi akşamlar diliyorum.
Ne boyutu ya şaka gibi🤣 git ve yemeğini ye+sus daha iyi. Sakın cevap verme
@Hayatgercek al işte gel de engelleme böyle birini 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡ukala 😡😡😡
Pay sahibi bu benim ilk yaptığım yorumu siler misin?
Cins cins tiplerle uğramak durumun da kalıyorum da
Engelle demiştim çok da fifi🤣
@Hayatgercek ifrit oldum sana 😡😡engellenmiyor hayalet 👻 misin üç harfli misin nesin 😡😡
Ahaha🤣 engellenir sen beceremiyorsun demekki. Aç gizliyi ben seni bulup engelleyeyim en iyisi
Engelledin diyorsun ama bu nasıl engel bir bakalım cesaret edip açarsan gizliyi 🤣
@Hayatgercek açtım bakmadın
Engellemişsin zaten ve bende seni engelledim 2 saat önce ama hâlâ görüyorum
Aç kapa yaptıysan görülmeden 🤣dursun bir iki dk bu kadar korkak olma
Ahaha🤣😅🤣😅
@Hayatgercek neyden korkacam
@Hayatgercek al açtım
Puhahaha
Daha da uğraşamam baksaydın
Yorumlar kayboluyor gizliyi açınca. Sadece bildirim geliyor gördüm oradan kim olduğunu ve neden engellediğimi anladım. Seninle tabii ki bir münasebet konuşma tanışma yok. Fakat sebebi bana kalsın 🤣
@Hayatgercek sana kalamaz sebebi, beni gereksiz yere engellediysen bunun nedenini de bilmek hakkım
@Hayatgercek burada sen gibi o kadar çok dengesiz tip var ki senin sataşman gibi çoğu kadın kendi özele yazıyor tanışmak için saygısızlık olmasın diye cvp veriyoruz konuşuyoruz sonra sabah bakıyorsun kendisi engelliyor yine ortada hiçbir neden yokken, hatta daha yeni yazmıştı biri 15 gün önce falan telegram dan konuşalım diye, zaten bir kadın telegram diyorsa ondan bir halt olmaz orası kesin de, işte yine de nezaket bizde kalsın diye cvp veriyoruz
Ben özelde sohbete açık biri değilim, o dediğin kişilerle beni bir tutamazsin. Ben kimseye benzemem ama kendime göre sebeplerim var tabi. Gereksiz olan da sensin yaptığın ilk yorumdan beri belli ettin zaten boşuna çırpınma, kapat konuyu
@Hayatgercek hakikaten gittikçe daha da gıcık olmaya başladım sana 😡😡😡 şu soru sahibi gelse de ilk yorumu kaldısa, yoksa gerçekten ben de senin dilinden konuşmaya başlıyor olacam 😡😡😡
@Hayatgercek ve sebebini söylemek zorundasın madem hiçbir sohbet muhabbet münasebetim olmamış seninle, durduk yere birimi engellemek için deli olmak gerekir
Ahaha🤣 benim dilimde konuşmak kim sen kim. Sen anca sataşmayi bilirsin. İşin içinden başka türlü çıkamıyorsun çünkü kudur
Sen öyle san. Mecbur değilim söylemeye hemde herkesin içinde açıkça🤣
@Hayatgercek hâlâ sataşmak diyor yaw 🤣🤣🤣 en baştan ikinci yoruma bir bak istersen tekrar tekrar kimmiş sataşan 🤣🤣🤣
Gerçekten zaman kaybısın ve şu anda sana cvp veriyor olmakla bile hayatımın en gereksiz işini yapıyorum
Tamam da onu sen hak ettin mecbur kaldım
Evet zaten sen gereksiz ve işsiz birisin bu yüzden bu kadar uzatman. Kaç kez dedim sana sus diye
@Hayatgercek o kadar mühim bir nedenmiş demek ki herkesin içinde söylenemeyecek kadar, neyse anladım ben muhtemelen müstehcen içerikli bir şey ki herkesin içinde söyleyemiyorsun, hadiii eyvallah
@Hayatgercek muhtemelen yine bugün olduğu gibi bir yorumda bana asıldın ve istediğini alamayınca engelledin 🤣🤣🤣
@Hayatgercek kesin sana yüz vermemişimdir bu yüzden engelledin dimi 😎😎😎
Ahaha🤣 sen öyle san. Kendini yesen de sataşsan da söylemeyeceğim çatla öl
Susup gidemiyor da durup durup yorum yapmış kafaya bak😅🤣😅🤣😅
@Hayatgercek çok teşekkür ederim 🙏🏻
Canımın içi bunlara kanma sakın hiçbirinin yorumuna. Lütfen dikkat et uyuz oldum senin yerine cevap vermek zorunda kaldım. Normalde kimseyle muhatap olan biri değilim
@Hayatgercek Beni burada insafsızca yargılayan hemcinslerimden sonra sizin korumaya çalışmanız gerçekten çok değerli 🙏🏻 Nasihatınızı kulak ardı etmeyeceğim. Teşekkürler
Rica ederim çok dikkat et, çok berbat bir devirdeyiz biliyorsun. her şey gönlünce olsun
@Hayatgercek Öyle maalesef. Sizinde her şey gönlünüzce olsun.🙏🏻
@Hayatgercek bu sana son yorumum ve umarım ağzının payını alırsın, birincisi öncelikle kendin gelip bana sataştın ben de sohbet etmek esprili bir dille çiçeğini çikolatanı al gel iste beni dedim bunu anlayamacak kadar espri anlayışın yoksa bişey demiyorum, ve dahi beni sürekli eleştirip yerden yere vururken kendine dönüp bakmıyor olman da başka bir garabet, bana işsiz güçsüz diyen biri neden kendine bakmaz önce, ha burada bir başkasını sözde savunur gibi görünürken kendini ele veriyorsun bunların yorumuna kanma diyerek, bu demek oluyor ki sen çok kişinin lafına yorumuna kanmışsın ve çok fazla erkeği deneyimlemişsin ki tecrübeli biri olarak tavsiye veriyorsun, bence sen hiç evlenme neden biliyor musun? burada benim gibi bir elin adamıyla saatlerce lak lak eden bir kadından ne adama eş olur ne de çocuğa ana ❗ gerçekten hayatım boyunca hiç bu kadar gereksiz birine bu kadar gereksiz yere vakit harcamamıştım vallahi elime dilime yazık , gerçekten çok yazık, dediğim gibi bu son yorumum çünkü gerçekten değmezsin cvp vermeye bile ve soru paylaşımı yapan kişinin de daha fazla rahatsız olmasını istemiyorum, hadii eyvallah.
Sen zaten rahatsızsin belli🤣 ne evliliği ne çocuğu. Seni alana acıdım şu an yazık
@Hayatgercek adım gibi eminim ki bütün gece keşke yazsa da konuşsak kavga etsek diye düşündün 🤣🤣🤣
Ahaha🤣 gidemeyen susmayan sensin. Kişi kendinden bilirmiş işi ayrıca
@Hayatgercek yalan yok doğal olarak neden o devlet sırrı niteliği taşıyan engelleme nedenini merak ediyorum
@Hayatgercek ne yapmış olabilirim ki engellemdim diye düşünüyorum ister istemez
@Hayatgercek neden engelledin onu söyle bir daha tek kelime dahi yazmıycam
@Hayatgercek hadi bekliyorum çıkmam gerek
@Hayatgercek aman iyi söyleme devlet sırrı sanki 🙄🙄
Ya sen hala orada mısın🤣
@Hayatgercek evet seni bekliyorum 🙄🙄
@Hayatgercek uyudun mu 🙄
Tanışmak isterdim seninle
36-45 yaş arasındasınız sanırım? Ben ise 22 yaşındayım. Tanışmayalım, rica ediyorum.
32 yim yaş yanlış
Ailen destek cikmaz mi
Meslegin var mı nereye kadar okudun
Velayeti ona ver sen çok safsın
Napsin kiz cocukalrindan ayri gayri olmaz ki
Neye karar verdin?
?
Sermayesiz olacağını düşünmüyorum
allah yardım etsin geçer bunlarda
boşan ama önce iş bul
Temizlik yapmaya mi gidiceksin
ona rağmen de 2 çocuk yaptın alkış
İsteyen gecinir mutsuz bi evlilikte durmaktansa
Çocuklar onda kalsın
gelirine bakmalı
Çok zor
geçinirsin sttret gitsin ömrünü boşa geçirme
Geçinirsiniz
Iyi is bulman gerekli
meslek var mı
Mesleğin var mı
Meslegin ne
Abla çocuklara iyi bir hayat yasatman dileğiyle
Hayır ama nafaka var sa olabilir
Çok zor Allah yardımcınız olsun
İstersen sana yardımcı olabilirim
Tamam ol nasıl ‼️
Calisiyorsmun
Zor gerçekten
Allah yardımcın olsun.
Çalış geçin
Çalışırsan evet
Boşan abla valla ya
Zor bir durum
Hayır
Güzelmisin
Zor abla ya
Ev kira değilse olır