Annemden ve babamdan nefret ediyorum İnsan anne babasina da anne baba olir mu?

Onlarin olgunlaşmasina hayatla mücadele etmesine hep destek olurken onlarin bizim icin onemli olan konularda umursamaz davranmasindan, onlara yaptigimiz anne babaligi gormemezlikten gelip bizim hatalarimda yanimizda durmayip engel cikarmalarindan , s! k! k karar almalarindan , tercihlerinden onlara olgun olmaktan nefret ediyorum. Zerre sevgim kalmadi her gecen gun icimdeki nefreti bastirmaya calsioyrum yenilerini ekliyorlar

Annemden ve babamdan nefret ediyorum İnsan anne babasina da anne baba olir mu?
Cevapla