Eşiniz yanaşmasa siz yinede yanaşırmısınız?

Şöyle benim eşim hep benden bekliyor kendisine yanaşmamı bende artık geri duruyorum çünkü içimden gelmiyor istemek onu bana yanaşmayı istemiyorsa ben onu hiç istemem diyorum buz olduk ikimizde ayrı odalarda uyucaz nerdeyse sonrada ayrılırız gibi çünkü eş düşkünlüğü yok ikimizdede
Eşiniz yanaşmasa siz yinede yanaşırmısınız?
Cevapla