Kadınlar eşitlik istemiyorlar bence haksız mıyım?

Hipergami var yani kendilerine denk veya alt birisini değil kendilerinden üst birisini istiyorlar daima ve erkeği yönetici olarak belirliyorlar. Sonra da mutsuz olup ağlıyorlar 😀 yani işin ilginç tarafı hem kendileri bunu istiyorlar hem de memnun değiller
Kadınlar eşitlik istemiyorlar bence haksız mıyım?
Cevapla