Kadınlar eşitliğe inanmıyor! Ne yapmalıyız?

Bir erkeğin, bir kadına erişmesinin ve bir ilişki kurmasının, karşı cinse nazaran çok daha zor olduğunu biliyor, kabul ediyorlar. Ama bunun çözümünün toplumsal olduğunu reddedip suçu ve sorunları erkeğin üzerine yıkıyorlar. Ee kadın sorunları söz konusu olduğunda, kadına pozitif ayrımcılık yapıyorsak erkek sorunlarını niye pozitif ayrımcılık ile çözmüyoruz? Tabiki tüm kadınlar üzerine alınmasın 50 milyon kadın var bu ülkede. Ama demek istediğim kadın bana diyor ki "bize her gün yüzlerce erkek var yazan, bizde en vasıflısını seçiyoruz sen niye tercih edilmiyorsun onu düşün" diyor. Bir kadının 17 yaşında seçen pozisyonuna gelmesine karşılık ben çok para/şöhret vs kazanmadığım sürece arayan pozisyonunda isem eşitsizlik vardır, kusura bakma. Asıl soru siz bunu nasıl normal görüyorsunuz? Eşitlik mi? Ahaha. Bu George Orwell kitaplarındaki işlenen konular gibi..

Kadınlar eşitliğe inanmıyor! Ne yapmalıyız?
Cevapla