Sizce haksızlık değil mi? Ne yapmam gerekiyor?

Annemle babam köye gitti. Evde tüm kardeşler kaldık. 2 ablam 2 kardeşim var. Ablamlar işe gidiyor. Ben yks'ye hazırlanıyorum. Kardeslerimden biri okula gidiyor, diğeri de evde kalıyor. Annemle babam da şimdi tüm ev işlerini yemeği, bulaşığı vs. hepsini benim yapmamı bekliyorlar. Oysaki benim ders çalışmam lazim. O kadar çocuk arasından bana yaptırıyor. Neymiş ablamla ise gidiyormuş kardeşim okula gidiyormus onlar yapamazmis ben yapacakmışim. Ona bakılırsa ben kütüphaneye gidip akşam gelirdim bana yemek yaptirirdin, onlara niye yaptırmıyorsun?
Sizce haksızlık değil mi? Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla