Bu haksızlık değil mi sizce de? Ne yapmalıyım?

Eski evimiz iyi değildi. Annem ve babam yıllarca çalıştı para biriktirdi. Ablamı okuttular. O üniversiteyi bitirince o da kredi çekip tüm birikmişler, eski evin parası ve kredi parası ile yeni ev alındı. Babam ve ablamın üstüne alındı ev. Ben daha çocuktum. Şimdi de köyden bize arsa kaldı. Ama kızlardan birinin üstüne yapılması gerekiyor demişler. Ben yoktum sadece ses duydum gidemedim yanlarına yani müsait değildim. Neyse ablam hemen atladı benim üstüme yapılsın yarısını da anneme yapalım diyor. Bedava üstüne kondu. Ben yine ortada kaldım. Ne yapayım sizce? Kendi yollarımı ailemden ayırayım mı? Haksızlık yapıldığını düşünüyorum.

Bu haksızlık değil mi sizce de? Ne yapmalıyım?
Cevapla