Bu şimdi haksızlık değil mi yoksa ben mi yanlış düşünüyorum?

Abim evlendi o zaman babam ona ev yaptı ama tapusu babamın üstüne. Boşandılar abim hala o evde yaşıyor. Ben ana babayla yaşıyorum ve babama bana da ev al tapusu senin olsun ben de ayrı evde yaşayın diyorum kabul etmiyor. Ev alacam bana en fazla 200 bin yardım yaparım diyor. Gerisini ben tamamlayıp kendim ev alcakmisim. Yarın öbür gün miras hakkında hepimize eşit pay bırakılacaksa köydeki yer de dahil. O zaman bana haksızlık yapıldığını düşünüyorum ve hakkımı helal etmiyorum. Abimin üstüne çok düştüler zamanından beri bana öyle geliyor. Çünkü abim hiç tutum yapmadı ben ise tutumluyum bu yüzden babam annem bana yukleniyorlar diye düşünüyorum bilemiyorum belki de yanlış düşünüyor olabilirim sizce?
Bu şimdi haksızlık değil mi yoksa ben mi yanlış düşünüyorum?
Cevapla