Hiç arkadaşım yok kafayı yiyecem ne yapacam ben?

Hiç arkadaşım yok genelde yalnız takılırım yaşım 18. Başka birilerinden adım atılmasını bekliyorum arada kütüphaneye gidiyorum. Tanımadığım kişilere dersleri soruyorum sohbet açmak için sonra sohbet bitiyor hiç arkadaş olalım felanda demiyor o kişi. Bi benim yok şu dünyada arkadaşım

Hiç arkadaşım yok kafayı yiyecem ne yapacam ben?
Cevapla