Tipsizim Eziğim Hiç Arkadaşım Yok Ne Yapmalıyım?

Arkadaşlarım kötü davranıyo bana. Sesimi duymaya bile tahammülleri yok. Dışarıdaki insanlar yani ilk defa beni gören insanlar bile dalga geçiyor tipimle. Karşı cins özellikle sürekli dış görünüşümle alakalı laf edip moralimi bozuyorlar. Tipimden rahatsızlık duyuyorlar. Artık yüzüme insanlar o kadar garipseyip bakıyolar ki bu çirknliğimi iyice kanıtlıyor. Sebebsiz yere hakaretler yiyorum tanımadıgım insanlar bile dahil. Aynı yolda yürümeye bile tahammülleri yok benimle hep asagılama hep kötülük
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Tipsizim Eziğim Hiç Arkadaşım Yok Ne Yapmalıyım?
Cevapla