Nerdeyse hiç arkadaşım yok ne yapmalıyım?

Küçük bir şehirde yaşıyorum ve şehir yobaz dolu kadın görünce direkt yiyecekmiş gibi bakan türden bi şehir. Ve çoğu kişinin ailesi baskıcı. Ben liseyi yeni bitirdim şu an mezunum ders çalısıyorum ama sosyal aktivite 0 arkadaşım da yok nerdeyse. 5 tane arkadaşım var şu an 2 tanesi liseli ve görüşemiyoruz. Diğer 2 arkadaşımın da ailesi baskıcı dışarı çıkmasına izin vermiyolar. Bu sonuncu arkadaşımı da öyle çok sevmiyorum bi tane sevdiği var. Sürekli sürekli sevdiği kişi hakkında konuşuyor benim dediklerimi dinlemiyor bile sadece kendi konuşuyor arada bir onunla buluşuyoruz diye arkadaşlığımı da kesmiyorum sizce ne yapmalıyım nasıl arkadaş edinebilirim ya da sosyal aktivite vs önerir misiniz

Nerdeyse hiç arkadaşım yok ne yapmalıyım?
Cevapla