Kafayı yemek üzereyim, yanımda bir tane bile arkadaşım yok. Ne yapmalıyım?

Cidden kafayı yicem artık. Sanal arkadaşlardan da bıktım.
Kafayı yemek üzereyim, yanımda bir tane bile arkadaşım yok. Ne yapmalıyım?
Cevapla