Dünyada Kalan Son İnsan Olsaydınız Ne Yapardınız?

Diyelim ki bir sabah uyandınız her şey yerli yerinde ancak dünyadaki son insansınız böyle bir şey olması halinde yaşamınızı nasıl sürdürürdünüz ve ne/neler yapardınız. Ben ilk önce çok korkardım durumu anlamaya çalışırdım başta hoşuma giderdi ancak insanların varlığına alıştığım için sıkılırsım bir süre sonra muhtemelen psikolojik sorunlar baş gösterirdi. Peki ya siz böyle bir durumda ne yapardınız.

Örnek bir fotoğraf
Örnek bir fotoğraf
Dünyada Kalan Son İnsan Olsaydınız Ne Yapardınız?
Cevapla