Dünyada son kalan insan olsaydınız ne yapardınız?

Ben arabaları patlatırdım. Dubaiye gidip dior gucci ne varsa giyerdim dünyanın en lüks yerlerine giderdim mesela
Güncellemeler
+1 yıl
Yalnız bir süre sonra internetin ve gideceğini unutmayalım musluklar çalışmıycak ve yemekler bozulmaya başlayacak
Dünyada son kalan insan olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla