Aile & Toplum Dünyada son insan olsanız ne yapardınız? Tuğbanur06 Takip Et Yoda Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Ben mesala son insan olsaydim gidip avmler kiyafetler alirdim merketlerde herşey alir bir vila giderdim bide evcil bir insan sahiplenirdim ya siz? Güncellemeler+1 yıl Evcil hayvan 😂😂 tel aziziligin ugradim Güncellemeler+1 yıl Cinler cagirirdim ozaman parti yapardik ksksksks Dünyada son insan olsanız ne yapardınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
YasayanAydinlik Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Hep sorumluluklarimdan kurtulup kendimi ibadetlerime kapatmak istemisimdir.. direk bunu yapardim 1 1 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Kolay gelsin
LykiaTeD Takip Et Xper 4 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl prrrr havalimanına doğru motorlu çalıştır kaptan kalkıyoruz 1 4 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Kaptan yokki ozaman ksksk Yorumla LykiaTeD +1 yıl hayali arkadaşım benim kaptanımdır sksksks Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl 😂😂 son insanda kalmadi ksksks Yorumla LykiaTeD +1 yıl :D Yorumla
Yaramazkız21 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 96% +1 yıl Ben dünyayı gezerdim ve canım istediği her yemeği yerdim. 1 1 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Afiyet olsun ksksks Yorumla
_HANİM_AĞA_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Kanka avmler gider elbiseler yiyecek alirdim sonra Villa gider yaşardim 2 2 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl 😂😂Benim kafa dan kimin kankasi Yorumla _HANİM_AĞA_ +1 yıl Seni😂 Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Bir yer var aklımda oraya gider uzanır ölümü beklerim 0 1 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Ben sahsen yaşamaya calisirdim Yorumla
ÇaktırmaBenimsin2121 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 57% +1 yıl Boyle bir flim vardı ben efsaneyim diye.. Onun yaptını yaprdım 😂 1 0 Yorumla
mustafacici21 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 84% +1 yıl Çok mutlu bir şekilde hergun başkasının yalısına gidip keyif sürerdim ve 15 saat uyurdum 0 0 Yorumla
_Minnak_Ask_ Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Evde kalmışlığın isyanlarını oynardım 😭😭😭 1 4 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl 😂😂 estarfurllah Yorumla _Minnak_Ask_ +1 yıl O zaman ikimiz kalalım, bizim için küçük insanlık için büyük bir adım olay 🤗😊👫❤️ Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl ALLAH korusun Yorumla _Minnak_Ask_ +1 yıl Piğğğğ, beni beğenmedi 😊Tek başına dünyada kuruyup kalmak hiç hoş değil, insan duvarlara tırmanır😅💕😂 Yorumla
Gölgesizkarakter Takip Et Master Yaş: 36 , eic 67% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Diğer gezegenlere giderdim. :) 1 6 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Nasil gideceksin😂 Yorumla Gölgesizkarakter +1 yıl :) Dünyada kalan son insan olmuşum sonuçta giremeyeceğim merkez yok, NASA yı dolaşıp geliştirdikleri araçlara bir göz atınca gidecek yolu da bulmuş olurum herhalde. Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Kolay gelsin ozaman Yorumla Gölgesizkarakter +1 yıl Teşekkürler. :) Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Çok eglenceli olurdu varya Yorumla Gölgesizkarakter +1 yıl Kesinlikle. :) Yorumla
emrecn34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 76% +1 yıl Yine senınle konuşurdum 😊 1 4 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Nasil konuscaz abi Yorumla emrecn34 +1 yıl Eee burdann fıstıkk 😊😊 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Amca bi git ksksks Yorumla emrecn34 +1 yıl Ahaahhaha Yorumla
Börü43 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Biliyor musun profildeki yazıyı hatırlamak iyi oldu 1 3 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Derken Yorumla Börü43 +1 yıl Senin profilindeki Yazıyı diyorum yahuuuuuuuuu Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Tessekur ederim Yorumla
Noctistella Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bir sürü hoparlör bulurdum kocaman bi futbol sahasında son ses şarkı söyler kendi kendime konser verir ortalığı inletirdim 0 0 Yorumla
havuclukekim_ Takip Et Xper 4 Yaş: 107 +1 yıl hayvanlara babalık yapardım 2 2 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Kadinsin kanka😂 Yorumla havuclukekim_ +1 yıl olsun farketmez Yorumla
Concorrdia Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. evcil insan mı askfasdjkfh 1 1 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Ksksksksks Yorumla
Ecrinsu23 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Ölmeye beklerdim 2 1 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl ALLAH korusun Yorumla
Şafakcoşkun07 Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 583 cevap paylaştı. Neeeee sjajja 0 1 Yorumla Tuğbanur06 +1 yıl Tek insan kalsan dunyada ne yapardin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hep sorumluluklarimdan kurtulup kendimi ibadetlerime kapatmak istemisimdir.. direk bunu yapardim
Kolay gelsin
prrrr havalimanına doğru motorlu çalıştır kaptan kalkıyoruz
Kaptan yokki ozaman ksksk
hayali arkadaşım benim kaptanımdır sksksks
😂😂 son insanda kalmadi ksksks
:D
Ben dünyayı gezerdim ve canım istediği her yemeği yerdim.
Afiyet olsun ksksks
Kanka avmler gider elbiseler yiyecek alirdim sonra Villa gider yaşardim
😂😂Benim kafa dan kimin kankasi
Seni😂
Bir yer var aklımda oraya gider uzanır ölümü beklerim
Ben sahsen yaşamaya calisirdim
Boyle bir flim vardı ben efsaneyim diye..
Onun yaptını yaprdım 😂
Çok mutlu bir şekilde hergun başkasının yalısına gidip keyif sürerdim ve 15 saat uyurdum
Evde kalmışlığın isyanlarını oynardım 😭😭😭
😂😂 estarfurllah
O zaman ikimiz kalalım, bizim için küçük insanlık için büyük bir adım olay 🤗😊👫❤️
ALLAH korusun
Piğğğğ, beni beğenmedi 😊
Tek başına dünyada kuruyup kalmak hiç hoş değil, insan duvarlara tırmanır😅💕😂
Diğer gezegenlere giderdim. :)
Nasil gideceksin😂
:) Dünyada kalan son insan olmuşum sonuçta giremeyeceğim merkez yok, NASA yı dolaşıp geliştirdikleri araçlara bir göz atınca gidecek yolu da bulmuş olurum herhalde.
Kolay gelsin ozaman
Teşekkürler. :)
Çok eglenceli olurdu varya
Kesinlikle. :)
Yine senınle konuşurdum 😊
Nasil konuscaz abi
Eee burdann fıstıkk 😊😊
Amca bi git ksksks
Ahaahhaha
Biliyor musun profildeki yazıyı hatırlamak iyi oldu
Derken
Senin profilindeki Yazıyı diyorum yahuuuuuuuuu
Tessekur ederim
Bir sürü hoparlör bulurdum kocaman bi futbol sahasında son ses şarkı söyler kendi kendime konser verir ortalığı inletirdim
hayvanlara babalık yapardım
Kadinsin kanka😂
olsun farketmez
evcil insan mı askfasdjkfh
Ksksksksks
Süre sorunu yoksa sakin olalım Tuğba.
Ölmeye beklerdim
ALLAH korusun
Neeeee sjajja
Tek insan kalsan dunyada ne yapardin