Dünyada son insan olsanız ne yapardınız?

Ben mesala son insan olsaydim gidip avmler kiyafetler alirdim merketlerde herşey alir bir vila giderdim bide evcil bir insan sahiplenirdim ya siz?
Güncellemeler
+1 yıl
Evcil hayvan 😂😂 tel aziziligin ugradim
Güncellemeler
+1 yıl
Cinler cagirirdim ozaman parti yapardik ksksksks
Dünyada son insan olsanız ne yapardınız?
Cevapla