Evli değilim, çocuğum da yok… Bu yüzden eksik mi sayılıyorum sizce?

Toplumda belli bir yaştan sonra evli değilsen "evde kalmış", çocuğun yoksa "eksik" gibi bakılıyor. Oysa herkesin hayatı farklı ilerleyebilir. Ben mutluysam, neden başkalarının gözünde hala "eksik" gibi görülüyorum?

Sizce bu algı neden hâlâ devam ediyor?

Evli değilim, çocuğum da yok… Bu yüzden eksik mi sayılıyorum sizce?

Sizce bir insan evlenmeden ve çocuk sahibi olmadan da tam ve mutlu olabilir mi?

Evet, hayat herkesin kendi tercihi
Hayır, evlilik ve çocuk hayatın doğal parçası
Kime ne, isteyen istediği gibi yaşar
Kararsızım / Düşünmedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun ❤️ sorunun süper olmasında katkısı olan moderatör @Barış_LonelyForever teşekkür ederim
Evli değilim, çocuğum da yok… Bu yüzden eksik mi sayılıyorum sizce?
Cevapla