Dünya çok yük, destek beklemek yanlış mi?

30 yıldır yalnızım. Yani şöyle soylim benim 14 15 yaşında dahi sevgilim olmadı. Hep ilişkilerden kaçtım, ailemdeki erkekler yüzünden derin travmalara sahiptim çünkü. Çocukluktan beri erkek gibi yetiştim her şeye kendim koştum, kendim yaptım... İlk cicegimi bile ben kendime aldım. Yani bir erkeğin bana faydası ne olur gerçekten iyi gelir mi bana verdiklerini sonra geri alır mı? Bilemiyorum. Ama ben tek başına savasmaktan yoruldum sanırım.

Bazen içimde bir şey kimildaniyor bir arkadaşımın sevgilisi onun için bisi yapınca.. diyorumki ben hiç mi hak etmiyorum.

Dünya çok yük, destek beklemek yanlış mi?
Cevapla