Dünya asosyal topluluk için ızdırap artık dayanamıyorum?

Kişilik olarak sessiz insanlar toplumda hor görülüyor ve önyargılı yaklaşılıyor. Dünya sadece sosyal insanlar için yaratılmış gibi degil mi? Cocuklugumuzdan itibaren sosyal olmaya zorlaniyoruz, diger çocuklar ile arkadaşlık kurmaya zorlaniyoruz, okullarda cocuklar sosyal etkinliklere katılmaya zorlaniyor, sessiz insanlar sessiz olmayanlar tarafindan sorgulanıyor sürekli neden konusmuyor hep boylemisin vs. sonuc olarak olmadığımız karakterlere burunmeye zorlaniyoruz. yıllardır okul hayatı içinde görüşlerin aşağılanması sessiz kaldığım için öğretmen yakın arkadaş çevresi tarafından anlamsız bir şekilde dışlanınca dahada içime kapandım şimdi konuşmak istesemde olanlar aklımdan çıkmıyor milletin lafına kusmakta istemiyorum uyum sağlacağım bir kalp istiyorum :D şimdi insan içinden kim çıkar herkes namusunu ortada millete kura çektiriyor sanki, s2laka saçma yargı konuşmaları artık çıldırtıyor bu kadar saf temiz bir akılla bana karşı bu yüzeysel yargılarını acınası buluyorum, sessizlik bunu aşmıyor, artık boşluğuma gelirse gerçekleri yüzüne vuracağım görsün bakalım ne nasıl konuşulurmuş :D

Dünya asosyal topluluk için ızdırap artık dayanamıyorum?
Cevapla