Şartları zorlamak mı oluruna bırakmak mı doğrudur?

Hepimiz bir şeylerin olması için çaba harcarız gayret gösteririz gayretimizin karşılığını almak isteriz ama her zaman her şey istediğimiz gibi olmaz. O zaman da olmuyorsa zorlamaya gerek yok oluruna bırak deriz.
Şartları zorlamak mı oluruna bırakmak mı doğrudur?
Şartları zorlamak mı oluruna bırakmak mı doğrudur?
Cevapla