Olmuycağını bilip akışına bırakmak mı, yoksa olacak diyip zorlamak mı?

Sevgilimle ayrıldık ve bir daha olmayacağını söyleyip, başkasıyla konuşmaya başladı. Seviyorum onu, akışına bırakıp geri mi çekilmeliyim, yoksa olacak diyip zorlamalı mıyım? Taktik verin?


Olmuycağını bilip akışına bırakmak mı, yoksa olacak diyip zorlamak mı?
Cevapla