İmkansızı kabullenmek mi, imkanları zorlamak mı?

Zorlayıp olumlu sonuç alma ihtimali varsa zorlanır mı ve buna değer mi ki o kadar yorulduktan ve yıprandıktan sonra?

Kabullenip yola devam etmek daha mı sağlıklı yoksa bu direk pes etmek zayıflık mıdır?

İmkansızı kabullenmek mi, imkanları zorlamak mı?
Cevapla