Ekipte 3 kisiydik, 1 yonetici 2 uzman (ben ve 1 kiz) . Ben oradayken bana gayet iyi davranırdi, onu zaman zaman işle ilgili yönlendirir, yardımcı olurdum. ayrıldıktan sonra da karşılıklı birbirimizi arardik. Meğerse hem ben ordayken hemde ben ayrıldıktan sonra hep arkamdan konuşuyormus. Hatta diğerleri sasiriyormus bunlar gayet samimi gözüküyordu ne alaka diye...
"hiç çalışmıyor, yönetici bile ondan çok şikayetçi, bir işe yaramiyor gitse de kurtulsak" minvalinde hatta belki de daha ağırlarını söylüyormuş. Bu arada bana gelip bunlari çok sonra yetiştiren arkadaslardan da midem bulandı. Demek ki siz onay veriyordunuz ki gelip size anlatıyordu.
Hatta en yakınım, canım dediğim insan bile ondan dinlemiş galiba beni kötüleyisini. Bana yalan konuşuyor, bana bir şey söylemedi diye. Ne diyim Allah ıslah etsin insanların hepsi yalancı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer