Arkanızdan konusulani size yetistirenlere tavriniz ne olur?

Ekipte 3 kisiydik, 1 yonetici 2 uzman (ben ve 1 kiz) . Ben oradayken bana gayet iyi davranırdi, onu zaman zaman işle ilgili yönlendirir, yardımcı olurdum. ayrıldıktan sonra da karşılıklı birbirimizi arardik. Meğerse hem ben ordayken hemde ben ayrıldıktan sonra hep arkamdan konuşuyormus. Hatta diğerleri sasiriyormus bunlar gayet samimi gözüküyordu ne alaka diye...

"hiç çalışmıyor, yönetici bile ondan çok şikayetçi, bir işe yaramiyor gitse de kurtulsak" minvalinde hatta belki de daha ağırlarını söylüyormuş. Bu arada bana gelip bunlari çok sonra yetiştiren arkadaslardan da midem bulandı. Demek ki siz onay veriyordunuz ki gelip size anlatıyordu.

Hatta en yakınım, canım dediğim insan bile ondan dinlemiş galiba beni kötüleyisini. Bana yalan konuşuyor, bana bir şey söylemedi diye. Ne diyim Allah ıslah etsin insanların hepsi yalancı.

Arkanızdan konusulani size yetistirenlere tavriniz ne olur?
Cevapla