İkili ilişkilerim çok kötü yalnız hissediyorum?

Bazı arkadaşlar evlendi gitti. Isyerinde var ama dışarıda çok görüşmüyoruz çünkü herkesin nişanlısı sevgilisi var napcam bilemedim. Ama kendimi yalnız mutsuz hissediyorum nerden arkadaş bulcam? Ben arkadaş edinmek istiyorum ya

İkili ilişkilerim çok kötü yalnız hissediyorum?
Cevapla