3 yıllık ilişkim olduğu halde ben kendimi çok yalnız hissediyorum neden?

Duygusal olarak çok yalnız hissediyorum bu bir ilişkinin sağlıksız olduğunu mu gösterir? Bir derdim olduğunda anlattigimda çok takıldığımi söyler bu yüzden dert anlatamıyorum da ben mi çok şey bekliyorum acaba bir ilişkiden

3 yıllık ilişkim olduğu halde ben kendimi çok yalnız hissediyorum neden?
Cevapla