Sahip Olduğumuz Her Şeyi Ne Zaman Görmemeye Başladık?

“Bugün Sen Uyanırken, Bir Başkası Uyanamadı.”

Bazen gözlerimizi açtığımızda, hayatın değerini unutuyoruz. Oysa her yeni gün, bir mucize.
Birçok insan, sabahı göremedi. Ama biz, yaşamak için bir şans daha bulduk.
Hangi sabah, en son gözlerimizi açarken "şükür" dedik?
Belki de sahip olduklarımızı fark edebilmek için, kaybettiklerimizi düşünmemiz gerek.
Şükretmek, büyük şeyler için değil, o basit ama kıymetli anlar için.
Bir fincan kahve, sevdiğimizin gülüşü, ya da sessizce geçen bir an…
Her şeyin bir anlamı var. Fakat fark etmezsek, hiçbirinin değeri bilemez.
(Dediklerimi lütfen din ve siyaset alanına çekmeyin lütfen!!!)
Sahip Olduğumuz Her Şeyi Ne Zaman Görmemeye Başladık?
Sahip Olduğumuz Her Şeyi Ne Zaman Görmemeye Başladık?
Cevapla