Hayatta benmi yanlisim hayatimdaki kisilermi yanlis?

Ben ailemden ayri yasiyorum bir suredir calismiyorum allahima sukur kimseye muhtac ta degilim kimseden birsey beklememde kimsenin hayatinada burnumu sokmam akilda vermem kendi cizgimde yasarim kimseyede minnette etmem her isimi kendim gorurum benden kucuk kizkardesim var evli calisiyor surekli bana akil veriyor yok calismiyormusumda yok oylede yok boylede iyide bu benim kararim kimseyi ilgilendiren bu durum degil bu konuyla ilgili saygisizlik yapma hakkinida ona vermez bunu anneme soyledim karsimda evet hata yapmis karismaya hakki yok demiyorda onu hakli cikariyor yok iyiligimi dusunuyormus bende dedimki iyilik karsisindaki insani mahcup ederek saygisizlik ederekmi dusunulur dedim anlamadigim kimseye zararim yok kendi hayatimdayim bunlara batiyorum nedense..
Hayatta benmi yanlisim hayatimdaki kisilermi yanlis?
Cevapla