Sence ben kendimi çok mu kapatıyorum dünaya hayata insanlara ve yaşama karşı?

Evet sizden bir analiz bekliyorum eleştiri tavsiye akıl artık aklınıza ne gelirse dürüst olun samimi olun kırıcı olmayın sadece rica ediyorum
Şu an kendimi eleştiriyorum da diyorum kendi kendime sen o kadar çok kendini kapatıyorsun ki hayata karşı belki azıcık açılsan arkadaş bulursun gerçek hayata veya sanal, ya da başka şeyler illa arkadaş olarak değil aşk da olabilir aklıma şimdiye kadar gelmeyen herhangi güzel bir şey olabilir…
Bugün kendimi berbat hissediyorum görsel bile kullanmıyorum fark ettiyseniz..
Elimde olsa başka bir Aleme uçup orada kalacağım.. maalesef bu hayatı yaşamak zorundayım şu an çok zorlanıyorum çökmüş durumdayım… nefes bile alamıyorum o kadar ruhum bunalıyor…
Sence ben kendimi çok mu kapatıyorum dünaya hayata insanlara ve yaşama karşı?
Cevapla