Cıvık bi insan olmak herşeye gülesi gelmek çok mu kötü?

Biri ağlayınca da Birileri kavga edince de gülesim geliyor bir hata yapınca da gülesim geliyor

Cıvık bi insan olmak herşeye gülesi gelmek çok mu kötü?
Cevapla