Millî yas var diye her an üzgün mü olmak gerekiyor?

Birazcık neşelenmeye çalışınca insanların milli yas var uyarıları yerinde mi sizce

Millî yas var diye her an üzgün mü olmak gerekiyor?
Cevapla