Üzen de üzülür mü bir gün?

Merhaba arkadaşlar 1.5 yıllık evliydim şu an boşanma aşamasındayım bir şekilde hep idare ettim alttan aldım ama artık cirkinleşildi bu noktaya gelindi ben İstanbul a gelin gitmiştim Denizli den. Konusup sorunlarımızı çözecektik ama sen duzelmezsin sana güvenmiyorum deyip karşı taraf dilekçeyi mahkemeye verdi sonra da bana evi boşalt git dedi. Tabii bunlardan önce 2-3 hafta boyunca gitmem için çok psikolojik şiddet uyguladı hâlâ kendimi haklı göremiyorum dusunun o derece aklımla oynadı resmen ki demişti de ben insanlarla bağırıp çağırıp kavga etmem onların akillariyla oynarim diye tanıdığım insanı tanimamisim dedim üstelik benim üzerimden çekilmiş bir düğün kredisi borcu var keşke güvenip yapmasaydim beni o borçla bıraktı evdeki tabağı bile alsam ödeneyecegini söyledi davayı da kalkıp İstanbul a açtı. Evdeki tabakları bile bıraktım ama geri kalan her şeyi aldım. Karda kışta ailem zor zahmet nakliyeci buldu taşıdık götürdük eşyaları ailemin yanına gelebildim çok şükür ben hala pişman olur diye beklerken o beni arayıp doğum günü hediyesi ettiği cep telefonu ve alyansimi istedi satıp kredi ödeyecekmis sanki o kaldı satilacak avukat tuttuk zor zahmet babamda kalp hastası uzuluyorlar çok çünkü ben çok incitildim orada. Krediyi ödemeyecem demiş kardeşi ben evdeki eşyaları aldım diye watsapptan durum atmis hırsızlık ayıptır mal sahibine aittir diye ne çirkin şeyler psikolojim çok bozuldu durup durup ağlıyorum nasıl es yerine koymuşum diye yzuume bakmadı sarılmadi opmedi git artık bu evden dedi bu saatten sonra kiminle olursan ol umrumda değil dedi ve biz daha boşanmadik çok düştü gözümden şimdi de neşeli neşeli gayet keyfi yerinde hikayeler atıyor kredinin günü geçti banka durmadan beni arıyor perişan bir hale geldim böyle insanlarda mutlu olsun istemiyorum gerçekten. Belki beni aldatıyor nereden bileceğim ki böyle mahkeme gününü bekliyorum elim kolum bağlı.
Üzen de üzülür mü bir gün?
Cevapla