Arkadaşlar komple bagımı kopardım ama beraber buluşup beni gizlediler ne bu saklama numarası çok bebekce geliyor anlamadıgım sey neden ben üzüldüm sonuçta kankalarım emek verdiğim için mi
Güncellemeler
+1 yıl
Çok değer verdiğim için de olabilir üzülmem
Güncellemeler
+1 yıl
Gizli buluşup beni gizlemiş ler aptal yerine koymalarını hazmedemiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!