Hayat benim, yaşantı benim eşlik etmek isteyenler zaten kendini belli ediyor diğerleri sadece vs olarak hayatımdan geçmek istemiştir haha 🤪
2 ay
Hayat benim, yaşantı benim eşlik etmek isteyenler zaten kendini belli ediyor diğerleri sadece vs olarak hayatımdan geçmek istemiştir haha 🤪
Cevap
8Cevap
haklısın
Aynı yolu yürüyenler kalır diğerleri sadece iz bırakmadan geçer…
Hayat benim yanında kalanlar şanslı...
ayak uyduramayanlar sadece geç kalmış hikâyeler.. diyerek sonlandırmak istedim 😅
yaşa gül mutlu ol gerisini düşünme demişler felsefe bu
Sonuna kadar haklısın onlar senin ay basinda pedin bile olamaz lar o, çocukları herkes yoliuna
Haklısın 👍
Doğru
Haklısın kanı
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence hiç haksız değilsin, baya sağlıklı bir bakış açısı bu 😌✨
Hayatına kalmak isteyen zaten emek veriyor, istemeyen de fon müziği gibi geçip gidiyor.
Yeter ki bu rahat tavrı savunurken kimseyi küçümseme, sen kendi merkezinde kal, gerisi gelir 💫