Artık hayatımda yolun ortasına geldiğimi düşünüyorum haksız mıyım?

22 yaşındayım ama çoğu şeyin benden geçtiğini hissediyorum özellikle aşk ve arkadaşlık konuları bir yandan da mutlu oluyorum malum sona yaklaşıyorum çünkü yaşadığım şeyler iyice beni çoğu şeyden umudumu kaybettirdi. Birde diğer dünyaya uçsam efsane olur
Artık hayatımda yolun ortasına geldiğimi düşünüyorum haksız mıyım?
Cevapla