Bu yüzden yaşamamın anlamı yok haksız mıyım?

Dış görünüşümde çok kusur olduğu için yaşamamın anlamı yok haksız mıyım? Kimsede benim kadar kusur yoktur çünkü

Bu yüzden yaşamamın anlamı yok haksız mıyım?
Cevapla