+1 yılKeşke bunlar yaşanmasa, keşke daha güzel daha sağlıklı bir hayatın olsa.
Ama şu an bu durumdasın diye her daim böyle olması gerekmiyor, hayatın boyunca buna maruz kalamazsın değil mi.
İntihar etmek seni daha iyi yapmaz, çektiğin sıkıntılar, üzüldüğün günler, gözyaşı döktüğün geceler boşa gitmiş olur, bir hiç uğruna yaşamış olursun.
Kimsenin hakettiği bir hayat değil bu, sadece yalnız olmadığını bil. Ailemizi, büyüyene kadar ki yaşamımızı biz pek seçemiyoruz ama artık çocuk değiliz. Büyümenin vakti geldi geçiyor bile, lütfen ailenle bunları yaşıyorsun diye hayatı da böyle görme. Kendine güven, ileride böyle bir hayat yaşamamak için, kendi ayaklarının üzerinde durabilmen için çalış çabala, harekete geç.
Hayat kimseye fırsatları ayağına kadar getirmiyor, lütfen çok çalışıp- doğru çalışıp kendine güzel bir yol çizmeyi dene. İnan ki yapabilirsin, kimseden bir eksiğin yok. Aksine yaşadığın acılarla hayattaki güzelliklerin değerini bildiğin için fazlan var.
Güzel bir hayat çiz gözlerini kapatarak, hedef belirle ve onlar için uğraş olur mu, hatayı yapan ancak kendisine yapar. Sen hata yapma.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bir şekilde belli bir birikim yapıp, üniversite sınavında hayırlısıyla güzel bir yeri kazanıp gitmelisin. Bu sene full iki şeye odaklan ders ve para biriktirmek. Evet, karşı çıkacaklar ama sen çaba gösterip ayakların üzerinde durup o evden ayrılamazsan bunlar devam edecek. Ailedostu yakının kalabileceğin bir yer var mı? Sana el kaldırmaya kalkarlarsa bir daha acıma polisi ara. Belki uzaklaştırma alır ve sana el kaldırmaya tekrar cesaret edemez. ya da bir süre bu durum seni korur. o esnada bi iş bulursun ve boş vakit buldukça ders çalışır kütüphaneye gidersin. Telefonunda acil numaralar da seni koruyacak insanlar varsa tanıdığın onlar da olsun. O evin içinde sessiz kalmaya başlar boyun eğersen o eziyet devam eder ve kurtulamazsın. kendini koru, birini aramaktan çekinme. ders çalış ve bir şekilde maddi kazanç elde et. Üniversiteyi kazan ve yurda geç. Bunları başarabilirsin. Bir sene o evde sık dişini. Bunun için kavga anlarında onlarla muhattap dahi olma. odana git kapınıkitle gerekirse. Uzaklaş ve kavga alevlenmesin. Üstüne yürür el kaldırmaya kalkarsa oradan uzaklaş. vurursa polisi ara gerekirse. Kendini koru ama asla kavgayı alevlendirme sana zarar veren insanlarla son yılın olduğunu düşün. onlardan uzak dur aynı evin içinde olsa bile gerekmedikçe muhattap olma. yapman gerekeni yap sonra yanlarında oturmaya devam etme. kavga esnasında karşılık verip hakkını araman en doğrusu olabilir ama karşında sana zarar veren vuran insanlar varsa kavgayı alevlendirecek karşılıkta cevaplardan uzak durmalısın. ters cevaplar gibi.. çünkü karşında canına dahi kıyabilecek tehlikede insanlar var canın kıymetli senin. bu yıl ne yap, ne et işe gir. yani bir şekilde para kazan. ders çalış ve seneye hayırlısıyla üniversitene yerleş, bir yurtta kal. en iyi yer olmak zorunda değil güvende olduğun ve sana el kaldırmaya cürret edilmeyecek, canının kıymetini savunabileceğin bi yerde olmaya bak.
00 Yorumla
Aynı şeyleri yaşıyoruz babam kararlarıma saygı duymaz onun tek farkı var zorla beni ilahiyata götürmek istiyor yarın bir gün dinden soğurum diye korkuyorum insan neden sırf ataması var diye kızını bu bölümü okutturmak istesin ki ayt söz 168 bindeyim 333 puan aldım coğrafya öğretmenliği edebiyat öğretmenliği tarih öğretmenliği geliyor boş diyip götürmedi dedim anasınıfı gelmezse bari Radyo ve televizyon okuyum hem hayal gücüm kuvvetli kendimi ilerde geliştirsem yapımcı veya görüntü yönetmeni olabilirdim sağolsun şimdi tekrardan hazırlanıcam ya istediğim yer gene gelmezse ve gene üniversiteyi göndermez de napicam 17 yaşımdaydım okuldan verim alamıyorum diye açığa geçtim senden bir bok olmaz yapamazsın dedi çalıştım çabaldım aldım diplomamı üniversite sınavına çalıştım it gibi gece gündüz sıcak soğuk aşsagi bile inmedim girdiğim denemelerde başıma gelmeyen şey kalmadı miğde bulantısı nefes kesintisi öksürük krizi ve normal 07 uçla denemeyi bile çözdüm pes etmedim sonuna kadar gittim hala senden bir bok olmaz diyor ve mezunum şu anda tekrardan hazırlanıcam inan bir çukurun içindeyim kapkaranlık bir ışık bile yok...
00 Yorumla
+1 yılİnsanların hayatlarına bakıp üzüntüye boğulman çok manasız. Güçlü durman gerekiyor başkasının hayatının hayalini kurmak sadece kendi hayatını sana daha da yaşanmaz kılacaktır. Ailen keşke biraz insan olmayı deneseler umarım bir şekilde her şey çözüme ulaşır. Daha çok gençsin karşına güzel şeyler çıkacağına inanıyorum
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılÜzüldüm sizin için, adil değil tabi ki umarım zamanla geçer
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılEbeveyn olmak, evladın hayatı hakkında keskin kararlar almayı gerektirmiyor.
Senin hayatının talihsizliği bu işte. Sorunlu bir kardeş, kendi bildiğin okuyan bir ebeveyn.
İntihar da etsen kendilerine toz kondurmazlar. Hadi diyelim anladılar, bir şeye yaramaz ki bu...
20 yaşındasın ama hiçbir şeye geç kalmayacaksın. Sabret, zamana yenilme, teslim olma ve ısrarla mücadeleni sürdür.
Bu süreç de kendini bırakma ve kendini yetiştirmeyi sürdür. Onların baskısı da bir yerde son bulacak, zamana yenilecekler.
10 Yorumla
+1 yılAile büyüklerinde, amca, teyze, hala, dede, anane, babane gibi sizi anlayacak dinleyecek, dertleşeceğiniz , Ailenizin karşısına geçip sizin isteklerinizi dillendirecek biri yok mu, ya da evine gidip kalacağınız sizi destekleyecek bir aile yakını yok mu, onunla gizlice dertleşin gidip onda kalın. Her gecenin sabahı vardır eğitim hayatından vaz geçmeyin, ne fakir yoksul kişiler var okumak için birçok zorluklara katlanıyor,. Burs sınavlarına girin belki burs kazanır destek alırsınız. Maddi gücü olmayan bir dostumun oğlu burslu olarak yurt dışına gitti, bir aile yanında kaldı, üniversiteyi bitirdi ve yine yurt dışında işe girdi. Deprasyona girilir de çıkılır da, bu sizin hayatınız, Müslüm gürsesin filmini izleyin, nerden nereye gelmiş pes etmeyin
00 Yorumla
+1 yılSosyal mecralarda insanlar yalnızca mutlu anlarını paylaşıyor ve bu devamlı olunca o insanların hayatlarında hiçbir problem olmadığı yanılgısına düşüyoruz. İster istemez kıyas yapmaya başlıyoruz. Bunları lütfen ciddiye alma. Yüzünde ki izleri geçtim kim bilebilir belki ruhunda binlercesi vardır. Lütfen adli birimlerle iletişime geç, biliyorum belki içerisinde bulunduğun durumdan kurtulmak bu kadar kolay değil fakat kendin için bunu yapmanı istiyorum.. çok üzgünüm
10 Yorumlasenin gibi mükemmel bir kıza nasıl yapılır böyle bişey sen diş hekimliği kazanan bir kızsın neyi başaramazsın ki yüzündeki izler için keşke polise gitseydin evde siddet gorecegine yurtta durman daha mantiklidir emin ol instagramdaki insanlara bakma hepsi sadece mutlu oldugu zamanlari koyarlar emin ol hayatin boyle devam etmeyecektir kendine iyi bakmaya calis kesinlikle polislerle iletisime gecmelisin siddet gibi seylere maruz kaldiginda
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılBunlar ne yapmaya çalışıyorlar yani seni öldürmeye mi çalışıyorlar ailecek böyle bir şey olabilir mi ya şu yüzünün haline bak bu kadar şiddet gösterecek ne var En kısa zamanda bir şekilde kaç kurtul gerekirse sokaklarda kal ama yine de evden çık böyle bir şey olabilir mi ya
10 Yorumla Keşke diş hekimliği yazsaydın ama artık olan olmuş. Düşününce 3 yıl büyük kayıpmış gibi görünüyor ancak günümüz dünyasında telafisi çok da zor değil. Zeki bir kıza benziyorsun oturup bu yıl doğru düzgün çalışırsan yazılımla ilgili güzel yerleri kazanırsın. Çok rahat burs bulup ailenden bağımsız yaşarsın. Daha kısa sürede para kazanmak istiyorsan da 5-6 ay bilgisayara kapanıp kendin yazılım öğrenebilirsin
00 YorumlaInstagram dediğin site insanların hayatını yaşayamayıp yaşıyormuş gibi gösterdiği bir site yaşamak demek sorumluluk demek yaşamak demek özgürlük demek yaşamak demek risk almak demek risk almayı beceremeyen korkan korkudan ölen herkes orada durumun için üzülmek maalesef çözüm değil herkes bir şeylere sabaha kadar üzülür önemli olan yola devam etmek psikolojini yıpratma bu seni çok kötüye götürür.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayat pahalılığı almış başını gidiyor üniversitede cocuk okutmak hic kolay değil ailemin durumu var mı diye kimse düşünmüyor
Kimse normal bi tisortten darb edilmez ( demek ki bi sorun var giyiminde
Çalışmama izin vermiyorlar giyinmeyi bilmeyen birini bende calıstirmazdim
KS de hiç kimse kendi yaptindan bahsetmez yapilandan bahseder duygu kasar00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılÜzülme lütfen ama böyle de yapma bu ülkede kadınların kızların ezilmesi en büyük pislik, bunu yapanlardan gün gelir kurtulursun hedefin doğru şekilde bu olsun lütfen vazgeçme ayağa kalk, her zaman bir çözüm mutlaka vardır, yeterki vazgeçme... Of hangi birinize üzüleyim hayat kimseye adil değil, o hayatları izleme takipten çık görme hatta hesabı kapat...
00 Yorumla Ailen çalışmana izin vermiyorsa dışarı çıkmana izin vermiyorsa büyük ihtimal baskı ve şiddetde yoktur bizim sülalede öyle ama kıza şiddet görüldüğünü görmedim bizde kıza kadına değer verilir şiddet verilmez eğer bu yazdıkların doğru ise başka bi sorun vardır :)
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbune ya aşkım o fotodaki sensen lğtfen şikayet et bir yere yurtta kalsan daha iyi sığınma yerlerinde. benimkiler duygusal siddet gösteriyoe depresyondayım bende yerleşemedim babam yuzunden istemeidği müniversiteyi yazdırıp tek tercih yaptırdı. iyi olmaya çalışıyoruz dışarıda da çalışmama izin vermiyorkar diyorum ya ğni gönderirsiniz ya d abaşınıza orx. uspu olacağım. kasımda tam resit oluyorum böyle devam ederlerde evden kaçıcam umrumda değil
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıldurumun benden farksız keşke Allah ailemi yok etse, şu hayatta insanın en büyük kötügü ailesi yapıyor ben 19 yaşındaydım tüm arkadaşlarım geziyor üniversite kazandılar beni gönderdiler çalışıyoruz elimden paramı alıyorlar. ı.. nt-har etmek istiyorum sürekli aklıma geliyor. burada çocugı kişinin dertlerini okuyorum aklım biraz dagılıyor. keşke dünya ya gelmeseydim
12 Yorumla- +1 yıl
Sakın yapma böyle bir şey, intihar değil çözüm ayrıca o can sana emanet. Ailenden ayrılıp kendine yeni bir hayat kur evet söylemesi kolay diyeceksin ama çalışıyorum diyorsun demekki bu gelirle Sürünüyorum desen bile bu yaşadığın hayattan kolay olacaktır sakın vazgeçme hele sen erkeksin kadın gibi değil işin daha kolay olur ki gelirin de var. İntihar asla, kendinize yazık etmeyin lütfen. Sadece ayağa kalkın deneyin vazgeçmeyin
Gizli Üye(25-29)+1 yılOğlum lan.
Bebek gibi kızın haline bak. Sana nasıl yardımcı olabiliriz? Lütfen intihar gibi şeyler düşünme. Hayır yığılma falan muhabbetlerini geçtim de çalışınca dişi kazanan bir kız var karşımızda. Bak hiç bir şey çözüm değil. Bir şekilde o evden kurtul ya da kurtulacak olduğun bir şey yap , her şeeye ve herkese rağmen eminim ben başarılı olabileceksin10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsenin yerinde olsaydim bi sure bitcoin borsa falan o tur yerlerden para kazanirdim 15 bin falan kazaninca evden kacardim bi magazada ya da markette vs calismaya baslardim kanka valla bizim bi ahmet abi vardi ekmek alacak parasi yoktu bosraya girdi 1 milyon 600 bin sermayesi var Şu an sadece dogru hamleler yapman lazim
03 Yorumla- +1 yıl
Bende girmeyi düşünüyorum ama şans işi diyorlar yoksa zeka mı bı birikimim var ve kaybetmekten korkuyorum sence girmeli miyim bu işe maddi durumum çok kötü...
- +1 yıl
O kadar kolay değil borsada para kazanmak, oynayanların %90 ı zararda, öyle olsa kimse çalışmaz borsadan geçinirdi
Cevap sahibi+1 yıl@Coolguy8610 annemde ilk basta zarar ediyodu telegramda borsa kanallari var ordan buldu birilerini al dediklerinde aliyor sat dedikerinde satiyor %30 da komisyon aliyorlar Şu an annem sadece borsayla babamdan cok kazaniyo
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBaskalarinin ne oldugunu ne olmadigini takip etme. Sadece kendine odaklan. Tum sosyal medya hesaplarini kapatip berhangi bir ise girip sadece isine odaklanarak. calisirsan insanin basaramayacahi sey yoktur. Ama burdaki kilit nokta şu: bu niye calismadan zengin bu niye mitlu vs gibi dusunceler hastaliklo dusuncelerdir seni bitiren bu olur. Kendi isine kendi hayatina odaklanmalisin
00 YorumlaYazını baştan sona okudum.. Hayat senin hayatın ve hiçkimse senden daha kıymetli değil... O paylaşımlara bakma inanki hiç kiöse mutlu değil. Sanal hayaylar kurmuşlar ve bu hayatların reklamını yapıyorlar. Herkeain derdi kendine göre büyük... Yanlış tercihker yapma hatalara düşme güzel kardeşim.
20 Yorumla
+1 yılPlanla lakin kimsenin haberi olmasın kendi geleceğini hayal et zamaani gelince büyük oyna ya büyük kazanır ya da büyük kaybeder tecrübe kazanırsın ailen için yapacak bişey yok bizim için de aynısı oldu
00 Yorumla
+1 yılSürekli Evdeysen Bilgisayar Sistemlerini Öğrenerek Yazılım Öğrenebilirsin. İlk Başta Geliri Olmaz Ama Öğrendikten Sonra Gelen Paradan Kimsenin Haberi Olmaz Web Site Tasarımı, Uygulama, Hack Tool Vs Yazarsan Güzel Gelir Yapabilirsin Yaratıcılık Dünyana Kalmış... Ama Tavsiyem Geliri Kimseye Söylememek : )
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 628 cevap paylaştı. Bazı insanlar hayata geriden başlar bazıları sonradan geriye düşer ama çabaladıkça olmayacal hiçbir şey yok
20 YorumlaOku ve kendini kurtar cici kız. Kimsenin kimseye faydası yok bu devirde. Oku ve kendini kurtar
11 YorumlaÜzüldüm senin için. Keşke böyle olmasaydı. Hayat herkese adil davranmıyor değil mi. Mutluluk herkesin hakkıysa biri bizim hakkımızı yiyor öyleyse
00 Yorumla
+1 yılÜni okuma şansın yoksa, yazılım öğrenmeye başla derim. Web Tasarım öğrenebilirsin, Uygulama yapmayı öğrenebilirsin, felaket paralar var
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılValla üzüldüm ama şunu çok duydum ailesinden böyle şiddet gören kişiler devlet kurumlarında iyi yerlerde iş sahibi oluyor inşallah sende başarırsın
00 Yorumla
+1 yılBazıları bu hayata bir sıfır mağlup başlar güçlü olmak zorundasın senden daha kötü durumda olanları gör düşün o kadar da kötü Bir durumda degilsin
00 Yorumla
+1 yıl- yüzündeki izler şiddet izi mi
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Kim uyguluyor
+1 yılNe kötü durum ya sen evden kaç devlete sığın kendine oku hayallerine kavuş en azından böyle vahşi aileden uzak dur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılYanı kazanıp gitmemek sacma olmuş. En faa kayıt yap dondur bi dönem sonra devam et. Yanı bunlar senin elinde hayatin degil.
00 Yorumla
+1 yılyüzünü abin mi yaptı böyle? ayrıca emin ol instagramda herkes mutlu anlarını paylaşır. kimse mutsuzluğunu paylaşmaz. ona takılma sen
00 Yorumlasen seçimlerin yüzünden bu haldesin. allahı niye suçluyosun? üni sınavında ilk sene kazanmışsın baban öldü diye niye gitmiyosun
02 Yorumla
Soran+1 yılYurt cikmadi burs bulamadim para yok nasil olacakti
Kurban olurum sana yüzünün güzelli9ü kaderine vursun inşallah sana nasıl kıymışlar yüzün gözün çizik içinde
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılSenin de hayatın benim gibi talihsizliklerle karşılaşmışsın. Ben pes etmedim sen de etme.
10 Yorumla Ah zavallim artik bagimsizligini kazanmak tek hedefin olmali
10 YorumlaInstagram'da gördüğün mutlu aile tablolarına inanıyorsan biraz büyü bence
10 Yorumla
+1 yılsosyal medya göründüğü gibi bir yer değil fotoğrafta anlık mutlu çıkarsın gerçeği yansıtmıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKardeşim çok üzüldüm...
Diş hekimligi vs yahut sağlık sektörü iş edinebileceğin yerlere gitmeni öneririm. İnşaAllâh tez vakitte alırsın işini.
00 Yorumla
+1 yılÇok üzüldüm , keşke kaderin de yüzün kadar güzel olsa
00 Yorumla
+1 yılBu nasıl bir srfsizliktir ya. Üzülme daha çok çok gençsin. Öncelikle o evden ayrılmalısın. Bunun için üniversiteye yerleşmeye bak
00 Yorumla
+1 yılHerkes hakettigi hayatı yaşar ne yaparsan öyle yaşarsın
05 Yorumla- +1 yıl
maalesef öyle olmuyor dostum öyle olsaydı senin bu düşünceyle nefes almaman lazımdı
- +1 yıl
Yüzünüze ne oldu?
- +1 yıl
- +1 yıl
Yuzundekini sivilce falan zannettim dikkat etmedim açıklamaya odaklandım
+1 yılHayat her insana iyi gelmez, bazen zor günler geçiririz bazen de iyi ancak senin durumun biraz zor bu hayat bu şekilde devam etmemeli birazcık kendine güveniyorsan kaç git, o evde tok yatmaktansa çöpte aç olarak ölmek daha iyidir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTüm enerjini derse ver, kendine inan ve sınırlarını zorlayarak ders çalış. Eğer güzel bir bölümü kazanırsan bir kafan rahatlar. Bir yıl sık dişini.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSürekli evdeysen yazılım. ögren internetten ögrenen çok abindende şıkayetci ol ve annendende
00 YorumlaHemen polise git veya istek at korkuyosan ben sana yardımcı olurum karakolda tanıdıklarım var sana kalacak yer ayarlarız
10 Yorumla
+1 yılAile ve işler bakanlığına muracaat et, herşeyi anlat
12 Yorumla- +1 yıl
Aile ve sosyal İşler
Allah yardımcım olsun, hayat bazı insanşar için çok zor. Konuşmak istersen yazabilirsin.
00 YorumlaKurtulmaya bak hayatını öyleleri için yakmaya değmez
00 Yorumla
+1 yılHarbiden ne kadar acı Bi durum yaa, insanlar ne kadar acımasız
00 YorumlaTercihini yap hem çalış hem oku arkana bakma
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılHerkesin sınavı farklı😔çok güzelsinn
10 Yorumla
+1 yılÖrdek sendromunu bilir misin
00 Yorumlaallah yardımcın olsun.
00 Yorumla
+1 yılLütfen git o evden lütfen
00 Yorumla
+1 yılSeni en iyi ben anlarım
00 Yorumla
+1 yılNoldu yüzüne geçmiş olsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 409 cevap paylaştı. Bir gün olur daha yolun başındasın
00 Yorumla
+1 yılo ev kaderin haline getirme lutfen
00 YorumlaÜzüldüm elbet kurtulursun
00 Yorumla
+1 yılDış hekimliğine göndermediler ha vay be❗️
00 YorumlaDaha beterleri var şükretmeliyiz halimize
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılYüzündeki izler neden oldu
00 Yorumla - Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 