Ben niye böyle bir hayat yaşıyorum, bu adil mi?

Dün arkadaşlarımın ve kuzenlerimin instagram paylaşımlarını gördüm, hepsi hayallerini gerçekleştirmiş. Aileleriyle mutluluk pozları vermişti. Çoğu tip eczacılık hukuk okuyor. Ben de 20 yaşına gelmişim, ailemden her gün şiddet ve baskı görüyorum.

Hiç çevrem ve arkadaşım yok, sosyal hayatım yok, dışarıda çalışmama izin vermiyorlar. Abim dün klasik bir tişört giydiğim için başıma vurdu ve küfür etti. Üniversite sınavına girdim ilk sene, dış hekimliği geldi ama babam oldu gitmedim. Diğer sene de sınava geç kaldım. Bu sene yığılma oldu sinava, 2 yıllık sağlık bölümleri yazdım ama yerleşemedim, ek tercih vermeyi düşünüyorum ama varyemez annem para vermiyor. Çoğu kişi ailesiyle üniversite alışverişi yaptı, benimkiler bir gün bile ne yapacaksın demediler.

Ben 2 yıldır evdeyim dilim bile dönmüyor, depresyona girdim. Arkadaşlarımı ınstagramda görünce halime üzüldüm, bende insan miyim şimdi dedim içim burkuldu. Yaz boyunca odamda yatağımda uzandım, kıymetim hiç olmayacak mı?

Ben niye böyle bir hayat yaşıyorum, bu adil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
@canerozkum sana tesekkur ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Her şey için teşekkürler. Umarım herseyin ustesinden gelir ve bunlar sadece kötü bir anı olarak kalır hep böyle sürmez. Ölmek istemiyorum bende yasamak istiyorum😔
Ben niye böyle bir hayat yaşıyorum, bu adil mi?
Cevapla