Neden bunları yaşamak zorundayım? Hayat neden adil değil?

Üniversite kaydımı silmek zorundayım. Maddi açıdan çıkmazdayız. Çok öfkeliyim patlayacak barut fıçısı gibiyim. Lütfen gidip iş bulup çalış demeyin. Bir sürü kronik ruhsal rahatsızlığım, fıtığım var. Burada iş de hiç yok. Şartlar çok kötü. Annem ben bu yaştan sonra çalışamam diyor. Kardeşim çalıştı kendi parasını yedi üstüne babamı da sömürdü. Tek maaşla ev dönmüyor. Babamın kış zamanı işi yok yazları işler yoğun oluyor. Buzdolabı tam takır kuru bakır. Doktora gidemiyorum. Sosyal vakıflardan yardım istesek babam çok gururlu. Ev küçücük kira vermesek de sorun. Bir kısım tarlası var babamın satmıyor düzgün bir ev alsın. Kardeşim öğleye kadar uyuyor sessiz durmaktan tepem atıyor. Gece uyumuyor onun titizliği yüzünden biz sürünüyoruz. Hiç umudum yok. İyileşebileceğimi sanmıyorum. Öfkelenemiyorum. Mutlu fakir ailem dahi yok. Ne para var ne de anlayışlı bir babam. Yetmemiş gibi babamın sinirine maruz kalıyoruz. İçimi anneme dahi dökemiyorum doktor gibi akıl veriyor empati kuramıyor. Kardeşim sürekli tersleyip babamı savunuyor. Halbuki ben çok öfkeliyim. Sinirlenmeme bile hak tanımıyorlar sözel olarak söylenmeye bile hakkım yok.2. üniversiteyi sildiğime göre diğer alandan eğitim de alamayacağım büyük ihtimalle adamın maddi durumu yok. Seçemediğim hayatı yaşayamadığım için öfke doluyum. Kimse neyin var diye sormuyor. Herkes ailen var şükret aç değilsin şükret diyor. Kimse anlamıyor. Çünkü ateş düştüğü yeri yakar. Dışardan konuşmak çok kolay. Keşke dünyaya gelmeseydim.
Neden bunları yaşamak zorundayım? Hayat neden adil değil?
Cevapla