Annem öleli 5 ay oldu hala üzülüyorum nasıl alışacağım?

Biraz önce telde fotoğrafları karıştırırken birden karşıma annemin hastanede bana sarılmak için çabaladığı videosu geldi. Doktor felçli olduğu için atak mı geçiriyor anlamak için videoya alın demişti bende silemedim elim gitmedi meğer bana sarılmak istemiş babam hayırsız bir adam anneme çok eziyet etti beni de istemedi. Şimdi de anneme ve bana öyle yaptığı için akrabalarımıza ağlıyormuş neye yarar ki anam öldü onun yüzünden herkes annemin iyiliğini kalp güzelliğini kendi güzelliğini anlatıyor kadının ömrünü heba etti uçkr merakın yüzünden her gün dövdü köle gibi kullandı işte akraba diye vermişler kadına yapmadığını bırakmadı anama öyle üzülüyorum ki beni son nefesinde bana babalık yapan eşine emanet etti oda Allah razı olsun hasta adam ama bana sahip çıkıyor en azından ikimiz yanyana bir evde yaşiyoruz kimin ömrü ilerisini görmeye yeterse artık onun da bir oğlu var hayırsız. Bende kendi babamla konuşmuyorum beni 12 sene hiç aramadı şimdi de ağlıyor anam bu dünyada gün yüzü görmedi bana anne baba oldu ama felç olup 54 yaşında o neşesi hayata direnci ile yatalak kaldı ona enfeksiyon kaptığı için sarılamamıştım videoyu görünce bilseydim öleceğini sarılmaz mıydım anam diye ağladım biraz önce çok kanıma dokunuyor anamın bu hayattan böyle gitmesi
Annem öleli 5 ay oldu hala üzülüyorum nasıl alışacağım?
Cevapla