Annem vefat edeli 2 yıl olcak , kendimi çok kötü hissediyorum. Annesi vefat edenler nasıl baş ediyorsunuz?

Benim burnumun direği sızlıyor içim paramparça geçmiyor bu acı

Annem vefat edeli 2 yıl olcak , kendimi çok kötü hissediyorum. Annesi vefat edenler nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla