Selam KScan 👋
Bence sürmek daha eglenceli ☺️🥳

Araba sürmek 🚗💨
Yan koltukta oturmak 😏
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selam KScan 👋
Bence sürmek daha eglenceli ☺️🥳

Sürmek ama ah o yan koltukta oturanlar yok mu, sürekli karışıp dururlar sanki kendileri daha iyi kullanıyormuş gibi. Hatta kullanmayı bilmeyenler bile öğretmeye çalışır akıllarınca :)
Cevap
37Cevap
Yan koltukta oturup erkek arkadaşımı izlemek.
Keşke bende arabanızda olsam 😅😆🤣
Yanlış hesaptan yazdın 🙄
Ne alaka erkek arkadaşım olduğunu sana mı kanıtlayacağım :d ayrıca fake hesap açacak kadar ezik değilim Neriman kendinden biliyorsun sanırım haha
İki teker hastası olunca kutuyu kullanmak aynı tadı vermiyor.
Kısın sogukta, yağmurda da aynı şeyleri düşünecek misin bakalım 😄
Sağmak yağmurda kullandım çok zevkli oluyor özellikle kaska yağmur damlaları vurduğunda çıkardığı ses çok hoşuma gidiyor.
Çıtır çıtır
Biri kullanıyorsa niye strese gireyim ki yan koltukta oturur kahvemi içer resim çeker yolun keyfine bakarım
Araba sürmek hamallık gibi geliyor bana, motosikletteki zevki vermiyor. O yüzden yan koltukta oturmayı tercih ederim.
Bazen sürmek ama bazen de yan koltuk cazip oluyor
Kimse beni yan koltuğa atamaz , şoför her zaman benim
Araba sürme deneyimim olmadığı için yan koltukta oturmayı tercih ederim
Araba sürmeyi tercih ederim sürmek daha eğlenceli keyifli
Sürmek zevklidir elbet fakat İstanbul trafiğinde bunu diyemiyorum.
10 yaşından beri kullandığım için artık yan koltukta oturmak daha cazip geliyor 😎
Artık sıkıldım sürmekten o yüzden yan koltukta oturmayı tercih ederim
Sürmeyi ama ayağımda topuklu varsa yan koltukta oturmayı 😬
Araba sürmeye basıp aslında yan koltukta oturan ben🤣
Arabayi vurduğumdan beri babam vermiyor sağ koltuktan devamke
Arka koltuk daha iyi kulaklık takican bir de sonra uyu mis
Sürmek yanındaki kişiye göre değişir ama yan koltukta oturmak çok zor geliyor bana
İyi bir şöförüm ve iyi bir yan koltuk prensesiyim, her ikiside aşırı keyif veriyor bana 🌸
Ben yanda oturmak istiyorum ama aracimj sürecek birisi yok 😂
Şoför tutmam lazım
Kesinlikle yan koltuk prensesi olmak çok güzel
Sen süreceksen yan koltukta oturmayı tercih edeceğimi sanmıyorum
Önceden surmeyi severdim... şimdi yan tarafta rahat rahat gitmeyi seviyorum
Sürmeyi öğrenene kadar yan koltuk sma sürmeyi öğrendikten sonra sarmıyor
Yan koltuk bana rezerve
Yan koltukta oturmak daha keyifli
sürmek daha güzel :)
Yan koltukta otururken istemsiz geriliyorum yaa
Öğrenene kadar yan koltuk.
Öğretmenim sen sureceksen yan koltukta otururum.
Uzun yolda arabayi kullanmak
Araba sürmek daha keyif verici
Sıkıldım artık sürmekten
Araba sürmeyi seviyorum
Araba sürmeyi tabikide örtmenim😀
Yan koltuk prensesi alabilir miyim bir tane
Oyuncak arabayi on numara sürerim
Sürerim. Acayip sıkılıyorum
Uzun yolda yan koltuğu seçerim
Kesinlikle yan koltuk orası benkm yerim olmalı 💅
Sürmek daha iyi
Sürmek
Sürmek k
Fark etmez
Biri sürse daha iyi bana
branşın ne
Yerine göre değişir
Sağ koltuk prensesiyimdir 😂
Yan koltukta oturmak
Yan koltukta tabiki
Önce hızlı ve öfkeli ilk 3 filmini izle.
Yan koltuk tabi
Araba surmeyi
Surerim
Yan tarafta
Tabiki sürmek
Amma yan koltukda da sen olucan
Yanda oturmayi xd
Tabiki araba sürmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?